sobota 15. decembra 2012

Firmoo slnečné okuliare



Ahojte dievčatá.

Pred pár dňami mi prišli slnečné okuliare od značky Firmoo. Táto americká značka ma oslovila cez mail a ja som skoro vymazala ich správu, pretože som si myslela, že je to spam. Našťastie som mail pred vymazaním prečítala :)

Keďže dioptrie nenosím, vybrala som si slnečné okuliare. Majú široký výber hlavne dioptrický, môžete si načítať svoju fotografiu a odskúšať, aký štýl vám pristane. Na stránke majú ponuku pre nový zákazníkov. Dostanete okuliare zadarmo, ale musíte si zaplatiť poštovné.

Musím pochváliť túto firmu, pretože sa s nimi pracovalo veľmi dobre. Okuliare mi prišli asi za týždeň kuriérom domov. Boli veľmi starostlivo zabalené a okrem dvoch puzdier som dostala aj skrutkovač a náhradné skrutky.
Slnečné okuliare, ktoré som si vybrala sú unisex a objednávala som ich pre môjho 17 ročného brata. Neviem, že či mu budú sedieť, pretože sú dosť úzke, takže ak by ich nechcel tak si ich rada nechám :)

http://www.firmoo.com/free-glasses.html
Firmoo prvý pár zadarmo






Ako sa vám páčia okuliare?

1 komentár: