nedeľa 23. februára 2014

Lacné odličovače od Ziaji


Ahojte dievčatká.

Ak sa ráno nechcete zobudiť s tvárou pripomínajúcou obrázok abstraktný, je nutné večer dôkladne odlíčiť tvár od make-upu. Za odličovače nemusíte zaplatiť desiatky eúr. Treba hľadať také, aby vám vyhovovali a boli kvalitné a citlivé k vašej pleti. Mám pre vás 2 tipy od jednej značky za slušný peniaz.


Ziaja Ružové maslo- Micerálna voda

Táto micerálna voda je vhodná pre všetky typy pleti, je neparfumovaná a bez parabénov. Používam ju na doodlíčenie pleti, skúšala som s ňou odstrániť aj všetok make-up a išlo to pekne. Odstránila som s ňou špirálu a tiene bez problémov. Oči ma z micerálnej vody neštípali ani nepálili. Negatívum však vidím v tom, že po použití cítim mierne lepkavú a napnutú pleť. Micerálnu vodu nájdete v obchodoch za približne 4,60.

Moje hodnotenie: 6 z 10


Odlíčenie ceruziek na oči Ziaja micerálnou vodou


Ziaja Jemný odličovač očí

Mal by si používať hlavne na odličovanie očí. Ja som s ním skúšala odličovať aj make-up. Pleť som po odstránení make-upu nemala napnutú ani lepkavú. Oči ma nepálili a dokonca je vhodný aj pre ženy, ktoré nosia šošovky. Vyhovuje mi viac ako micerálna voda a a na tomto odličovači som nenašla chybu. Cena sa pohybuje okolo 2,70.

Moje hodnotenie: 10 z 10


Odlíčenie ceruziek na oči Ziaja jemným odličovačom očí
Skúšali ste tieto výrobky? Aké odličovače používate vy? Poznáte iné lacné a dobré odličovače/micerálne vody?

18 komentárov:

  1. Vyzerajú zaujímavo a už dávnejšie som chcela aspoň jeden vyskúšať. Teraz mám jasno a zrejme si zbehnem po ten modrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasna recenzia. Supis fotky a paci sa mi miceralna voda... pretoze som este ziadnu neskusala..len tonikum...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-* za vyskúšanie stojí... Ja som okrem tejto zatiaľ mala len z Biodermy.

      Odstrániť
  3. Juuj, dakujem za recenziu. Potrebujem teraz nejaky odlicovac a tesim ma, ze je to lacnejsie..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten druhý mám a používám ho jen na oči :) a je dokonalý, neštípe, odstraní všechno :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super... nadherne fotky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne.. teším ma, že sa páči :-)

      Odstrániť
  6. odlicovac na oci mam a som s nim velmi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten druhy musim vyskusat! Dakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som ešte od Ziaja nemala nič, akosi sa u nás nedaju zohnať, v akých obchodoch nakupuješ Ziaju?
    Adrien

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Videla som v Ziaju v malý drogériách. Myslím, že aj v TETE by mohla byť, ale určite nie celý sortiment len pár vecí. Potom ešte v nejakom e-shope napr. http://www.fortis-slovakia.com/ziaja-jemny-odlicovac-oci-120-ml/ :-)

      Odstrániť
  9. Odličovač očí som som mala. 3x som ho použila a letel veľmi ďaleko. Prvýkrát ma pálili oči, tak som si povedala asi mám blbý deň, ale keď ma už aj na tretí pokus pálili oči a nevedela som sa ich doumývať, tak mi bolo jedno, či mám divný deň alebo divné oči, ale už som ich nemienila týrať. :( Ale ja to hovorím, že som divná. :D Pekne si to nafotila, aj popísala. Nemám rada zdĺhavé recenzie, kde človek na 5 riadkoch, číta ako to pekne vonia, na ďalších 5 ako sa to super používa... Ručne, stručne. Paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :-) To ma mrzí, že ťa štípe. Čítala som naň celkom pozitívne recenzie, ale samozrejme nie všetko vyhovuje všetkým. J a nemám citlivé oči, takže môže to byť aj tým.
      Som rada, že sa ti môj štýl páči. Ja by som niekedy aj rada popísala niečo viac, ale nie som typ. Vyjadrujem sa jasne a k veci, žiadne básničky a ódy :-D Takže ma strašne teší, že to niekomu vyhovuje :-)

      Odstrániť