nedeľa 11. mája 2014

Pastelový jarný make-up


Ahojte žienky moje.

Teplota stúpa a s pribúdajúcimi stupňami sa mení moje líčenie. Tentokrát som zvolila pastelové jemnésladké farby. Snažila som sa, čo najvernejšie zladiť farbu nechtov s očnými tieňmi. Oko je vytieňované klasicky len s tým rozdielom, že som pastelové tiene potiahla nad ohyb oka. K pastelovým farbám som zvolila hnedú, pretože som chcela , aby sa váš pohľad zameral len na viečko.


Ako som vám už spomínala v predchádzajúcom článku, pustila som sa do tvorenia nail artov. Pomaličky pridávam bodky a farby. Rozhodla som sa pre vzor kvietkov. Som prekvapená z nadlaku od Jordany, ktorý som dostala na Vianoce od bráška. Neskutočne sa leskne, lak vydrží dlhšie a má až gélovú konzistenciu.



S poslednou fotografiou som mala neskutočné problémy pre pridanie do článku. Stále mi menilo farbu pier, až keď som fotografiu uložila ako gif. Stalo sa vám to niekedy? Mne teraz prvý krát a bola som zúfalá

K looku by som ešte doplnila, že je to tak sladké zámerne. Pripomínalo mi to až barbie líčenie


Páči sa vám pastelové líčenie a nail art? 

30 komentárov:

  1. jako vždy nemám slov - nádhera! a ty nehty se ti moc povedly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Natálka :-) veľmi ma potešili tvoje slová :-*

      Odstrániť
  2. Líčenie aj nechtíky vyzerajú veľmi milo, no janemôžem z tvojich krásnych vláskov 😍 Závidímti ich… ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Aknelka :-* Určite mi nemáš čo závidieť, mám úplne normálne vlasy :-) ale veľmi ma to teší, že sa ti páčia ♥

      Odstrániť
  3. Líčenie aj nechty sa ti veľmi a podarili a som rada, že začínaš s nail artom, len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Veľmi si cením si pochvalu od teba :-)

      Odstrániť
  4. úžasné líčení! vážně Ti sluší <3 a ty nehty jsou taky perfektní! i když si teda neumím představit, že bych něco takového dokázala vytvořit já! od doby, co mám gelové nehty je pro mě nadlidský výkon nalakovat byť jen jeden nehet jednou barvou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Anettka :-) Gelové nechty sa lakujú horšie? Ja som také nikdy nemala, takže neviem...

      Odstrániť
  5. veľmi pekné, tiež mám rada pastelové farby v teplejšom období, hlavne čo sa lakov týka, krásne vyniknú na opálenej pokožke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ aj mne sa to viac páči k opálenej pokožke :-)

      Odstrániť
  6. Tak to vypadá bezvadně! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nail art je úžasné..a ten krycí lak od jordany se vážně krásně leskne..s tou růžovou to vypadá úžasně! A líčení se mi také moc líbí, takové neobvyklé, ale moc pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Terezka, si miláčik :-* veľmi ma teší, že sa ti všetko páči :-)

      Odstrániť
  8. úžasné líčení a nehtíky taky moc krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. presne takéto pastelové farby sa mi páčia:) moje nail arty nedopadli najlepšie :-/ :D .. inak musím pochváliť farbu vlasov! farbíš si ich?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Vlasy som nikdy nemala celé odfarbené, len som pred pár rokmi mala melír, ale ten už mám odrastený. :-)

      Odstrániť
  10. Teeda tie tiene su fakt bombove no na sebe si z tych dvoch ziariviek viem len minimalne predstavit tu ruzovu tebe vsak ako vsetkonostatne pristanu :) a aj nechtiky sa vydarili

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta linka je dokonalá,moc ti sekne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Netty :-* Veľmi ma teší tvoja pochvala :-)

      Odstrániť