nedeľa 19. októbra 2014

O 15 cm ľahšia + jesenný make-up


Ahojte kočky.

Konečne som sa odhodlala k ostrihaniu. Chcela som rovnaký strih ako som mala minulý rok, strih si môžete pozrieť TU. Išlo dole približne 15 cm, už to bolo potrebné. Vlasy boli splývavé, bez objemu a zničené. 


Zvažovala som aj nad melírom, ale nakoniec som sa rozhodla vlasy nezaťažovať a neničiť. 


Astor Eyeartist paleta mám ju v odtieni Shopping guerilla in New York, ktorá obsahuje tri perleťové a jeden matný tieň: maslový, khaki, bordový a tmavo zelený matný odtieň. 


Paletka je dobre pigmentovaná, je praktická maličká, zmestí sa do každej kozmetickej tašky. Myslím, že ladí k môjmu farebné typu pleti a k očiam. Musím sa priznať, že paleta obsahuje všetky obľúbené farby, ktoré nosím na jeseň.


Páči sa vám strih vlasov? Skúsili ste paletky od Astoru? Páči sa vám moje jesenné líčenie?

24 komentárov:

  1. pekná zmena, aj ja mám teraz takú dĺžku, akurát bez ofiny. dala som si melír farbou- kávovou, lebo moje vlasy mali zas oranžový odtieň :)
    tiene sú krásne, škoda že ja v takých farbách vyzerám uplakane

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Nina :-) ten kávový melír ti zmiernil oranžový odtieň? Je pravda, že bordová na niektorých očiach vyzerá uplakane.. hlavne sa s tým stretávam u modro-očiek :-)

      Odstrániť
  2. Tobě to tak sluší! Vlasy krásné a líčení také. Musím už se asi také ostříhat, ale nemůžu tolik. To vím, že mi nesluší a překvapivě vypadám starší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka, si zlatá :-) Tebe dlhé hlasy veľmi svedčia. Ja vyzerám trošku mladšie s kratšími, ale záleží aj od účesu a hlavne šiat :-)

      Odstrániť
  3. veľmi sa ti hodí aj účes, aj líčenie :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš to krásne a veľmi ti to v novom účese pristane :) Tiež sa už niekoľko mesiacov odhodlávam na strihanie, ale akosi sa k tomu neviem dokopať. Mala by som sa tebou nechať inšpirovať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka :-* Aj mne to vždy trvá dosť dlho, kým sa dám na strihanie, ale neľutujem tej zmeny. Som s tým spokojná a je to pohodlnejšie, lebo rýchlejšie vlasy umyjem aj vysuším. :-)

      Odstrániť
  5. Vyzeras skvele a to licenie sa ti fakt hodi :)

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný účes, ktorý ti pristane a líčenie je tiež veľmi pekné!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc Ti to sluší, krásné zdravé vlasy :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi pěkné :) Ta paletka od Astor vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš super vlasy! ♥ Aj ja by som si ich rada o 2-3 cm skrátila ale mám z toho strašný strach :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuje Monika :-) tak z 2-3 cm netreba mať strach, tú zmenu okolie ani nepostrehne, myslím, že vlasy by sa mali raz za čas skrátiť, aby sa odstránili zničené končeky. :-)

      Odstrániť
  10. Strih urcite schavlujem tiez som pred niekolkymi mesiacmi dala vela dolu :) a paletka ti sekne tiez mam tuto istu a velmi rada a casto ju pouzivam :) skvele odtiene

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Petronela :-* paletky sú celkovo vydarené od Astoru :)

      Odstrániť
  11. Tie tvoje vlasy! Tie tvoje V L A S Y ! ! !

    OdpovedaťOdstrániť