sobota 8. novembra 2014

Prírodná kozmetika na zjedenie


Ahojte dievčatá.

Myslím, že nie som sama, keď vám napíšem, že som mala chuť niekedy výrobky ochutnať. Tento krát sa jedná o prírodnú kozmetiku, ale napriek tomu, že je bio a voňavá som sa udržala :-). Laidbare kozmetiku nájdete v eshope beautyville.cz


Laidbare DIY čistič a tonikum je žlkastý gél príjemnej vône. Uvažovala som čo mi pripomína, nakoniec sme sa s bratom zhodli na Huba Buba žuvačkách.
Odličovač je skvelý v tom, že výborne odličuje make-up. Pleť po použití nie je napnutá a vysušená. Veľmi oceňujem aj to, že sa s ním môžu odličovať oči



Laidbare ošetrujúci krém na problémovú pleť je výrobkom ako už jeho názov napovedá pre užšiu skupinu ľudí, ktorí sa snažia zbaviť akné. Krém je hutný, bielej farby po nanesení mierne sťahuje pokožku. 


Môže sa používať aj lokálne, ja ho aplikujem na celú tvár, samozrejme v oblasti očí nie. Po zaschnutí nanesiem hydratačný krém. Napomáha sa zbaviť lesku a zmierniť mastnotu. Krém to splňuje a treba si dať pozor, aby ste si pleť nevysušili až veľmi. Krém neaplikujem každý deň.


Poznáte značku Laidbare? Aj vy máte chuť niekedy ochutnať voňavú kozmetiku?

22 komentárov:

  1. Jeejo, ty mas take super napady... to mi vravis z duse, ja zboznujem vonavu kozmetiku a uz sa mi to stalo vela krat, ze som mala chut nieco ochutnat.. napr cokoladovy sprchovy gel :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu :-* som rada, že v tom nie som sama :-)

      Odstrániť
  2. Tak ten krem se mi libi. A super nafocene fotky

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Miška, krém je super na mastnú pleť :-)

      Odstrániť
  3. Voňavou kosmetiku miluju, ale ještě mě nenapadlo ji ochutnat :D A o značce jsem zatím neslyšela
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš a ja na ňu mám vždy chuť, keď mi to pripomína jedlo :-)

      Odstrániť
  4. Hezká recenze, moc se mi líbí její hravé obaly,uvidíme zda také něco vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka :-) určite stojí za vyskúšanie a má celkom dobré ceny a na stránke nájdeš aj iné produkty na pleť :-)

      Odstrániť
  5. Vyzeraju uzasne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelý nápad s fotkami! to máš úplnú pravdu, niekedy tie čokoládové alebo malinové krémy vyzerajú tak vábne!

    XOXO
    lookjournals.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Timi, veľmi ma to teší, že sa nápad páči :-)

      Odstrániť
  7. Vyzerá to naozaj super. Okrem toho sa mi páči, ako si to nafotila ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu, veľmi si to cením :-)

      Odstrániť
  8. joo, třeba tělovou marmeládu Kivvi, která voněla jako turkish delight, nebo domácí kakaový peeling od Kiss a Bee - a ten jsem teda i jedla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, tak to je super a bolo to jedlé? ja by som sa toho trošku obávala :-D

      Odstrániť
  9. Všetko s obsahom "pelendrekov" ku mne! Páni, ja by som asi neodolala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pelendreky to už ani neviem ako to voňalo, ja som si ich kúpila len pár krát na základnej, nebolo to moje obľúbené :-)

      Odstrániť
  10. Veľmi nápadité fotky naozaj :) Niektoré produkty voňajú tak fantasticky, že má človek naozaj chuť ich zjesť . To sa mi zatiaľ okrem kokosového oleja nepodarilo :)) O tejto značke počujem prvý krát, musím si rozšíriť obzory, ten krém by sa mi momentálne celkom zišiel ...

    Missy z LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Missy :-* Ja som ešte ani ten kokosový olej neochutnala, alebo lepšie povedané nevyskúšala v kuchyni :-)

      Odstrániť
  11. krasne si to nafotila naozaj klobuk dole!


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť